Tuesday, September 28, 2010

Acer Liquid E Ferrari

Acer memperkenalkan beberapa model telefon pintar android yang direka khas untuk diintegrasikan bersama komputer riba dan komputer net Acer. Acer Liquid E Ferrari salah satu yang menarik perhatian dan ia direka dengan menempatkan 'Ferrari' sebagai tema utama. Peminat boleh mendapatkan kertas dinding Ferrari,imej,video serta nada dering khas Ferrari menerusi telefon ini.

Selain rekaan dan warnanya yang menunjukkan kemodenan dan kuasa kereta lumba Ferrari, ia juga dikatakan  menyediaka navigasi lancar dan laju untuk pengguna beralih antara menu dan aplikasi. Menerusi pemecut grafik 3D  Qualcomm Snapdragon pula, telefon pintar ini mampu memberi pengalaman permainan mobil mengagumkan.

 Spesifikasi : 
Qualcomm Snapdragon 8250. Adroid Eclair 2.1.Skrin 3.5"WVGA HD /Efek Kapasif.Camera 5MP.Memori 8GB/microSD.Wi-Fi HSDPA 7.2Mbps.Dimuatkan Widget Pemain Media Acer/Aplikasi Spinlet/Pembina Fooz (Avatar)/Tema Khas /DataViz Roadsync.Sokongan Media Sosial /Facebook/Twitter /Twitdroid/Picasa/Youtube.Saiz 115x 64x 12.75mm/135g....

Informasi daripada ; Nurul Hanani binti Hasbuddin

No comments:

Post a Comment